12 May 2009

When bad news are no news































I got a letter from the artschool in Bergen in Norway... I had applied to the photo..art...something, but very halfhearted since I don't bother so much for going back to live in oh-so-expensive-Norway again and going to a art-so-you-fart-school. First when I got inside I forgot about the letter. Then later it was like...oh yeah, that thing. I open it and they say no thank you and I think, well, no thank you right back. It's a great feeling not giving a shit about bad news for once. Now, it might sound like I'm trying to convince myself that I don't care about the schools I don't get an interview at, but it's not like that in this case. Sure an artschool is better than no school... but I don't think it's healthy to study just for the "studying" either.

And then for more interesting news... ulicam seems to have gotten a handfull of new viewers... I wonder were you're all coming from :)?

7 comments:

  1. Ullis! Jag kom vidare till Bergen på intervju :O

    ReplyDelete
  2. Neiii!! Men vad bra! Du är väl glad? Jag vet inte jättemycket om skolan, så det är inte den jag klagar på, jag har bara inte så stor lust att bo i Norge :) Vilket datum är intervjun?

    Grattis!

    ReplyDelete
  3. Åh, den översta bilden var jättevacker!

    ReplyDelete
  4. ja jag är glad och det känns jävligt ofattbart och sen så får jag reda på att Henke också kom vidare.. Men jag vill inte hoppas på för mycket.. vi har en oppgave till intervjun och intervjun är 2a juni.... korv

    ReplyDelete
  5. Therese: Äsh, dom också sina uppgaver ass... de borde chilla egentligen. Jammen ni får hålla tummarna, har du/henke sökt några andra skolor också?

    Kristin: Tack tack ska du ha :)

    ReplyDelete
  6. Jag sökte till Hff och Fata morgana.. Och Hff har jag ju redan fått nej från som du vet.. har du sökt nån mer stans? vill du helst in på illustrations skolan eller foto?

    ReplyDelete
  7. Foto sökte jag bara i gtb och bergen, och där sa både nej... så nu är det väl bara design kvar. Tjaa.. skolan för design i gtb är ju väldigt bra... men även trädgårdsdesign och industridesign kan faktiskt vara intressant. Jag får se vad det blir. Man har ju fortfarande bara 50% chans fastän man fått intervju... så panik i magen går aldrig över :(

    ReplyDelete